Október első hete





Ez a hónap is elérkezett. Az utolsó hetek... De azért nem unatkozunk, ahogy a képek is mutatják :D


Október első napján, vasárnap a Ermita de San Miguel Altohoz (Mirador de San Miguel Alto) mentünk mindannyian :) 
A Triunfonál találkoztunk, majd a többiek busszal, mi Didivel gyalog igyekeztünk fel



Vasárnap - Av. de la Constitución



Festival San Miguel Alto

Míg vártuk Carmenéket, gyönyörködtünk a kilátásban és a lovacskákban :D

Igazi fiesta hangulat volt


EVS family Granada: Múlt - jelen - jövő :)



A paella mellett nem maradhatott el a házi készítésű tortilla de patata, valamint a chips, az olívabogyó sem.

Tunéziai csajok jóvoltából pedig csípős krémből sem volt hiány.

Harissa





Ugyancsak a csajok által hozott tunéziai édes finomságok.



Végre be is léphettünk :)



Szép piros granadák :D


Mentünk ledolgozni a bevitt kalóriát.
Nekem leginkább egy falunaphoz hasonlított az egész :D

Gyönyürű kilátás, spanyol muzsika :)

Még a flamenco tudásunkat is megcsillogtathattuk, amikor egy általunk csodált pár női tagja egyszer csak elkezdett felénk jönni és aztán a kör közepén minden bátor vállalkozóval táncolt :D 
Nagyon nagy élmény volt :)

Itt jegyzem meg, hogy egyre jobban kezdenek érdekelni más tánc stílusok is. Swingtől elkezdve a salsán át a modernig egyaránt.  Így nem szalasztottam el a lehetőséget és 8 év után újra jelentkeztem a Nemzeti Táncszínház által szervezett 3 napos, őszi Táncfúzióra. Nagyon várom. :) 



A kis fiestát követően én még elnéztem a Mirador de Nicolashoz, ahol rengeteg turista volt, ahogy a képen is látszik.


Egy másik nap pedig ismét jó kis dalokat hallgathatott a közönség.




Hétfőn és kedden Daninak segítettünk. Október 4-e volt a pályázati leadási határidő, így egy kicsit mi is besegítettünk.  Nem kellett megeröltetni magunkat, főleg a crt +C crt+V kombinációkat használni. De azért érdekes volt, olvasni a különböző szervezetekről és kicsit rendbeszedni a sorokat. Adatokat másolni. Dani nagyon hálás volt én meg örültem, hogy kicsit ebbe is belelátok. Iszonyat milyen munka van egy-egy projekt mögött. 



Egyik este pedig ezt a csodát alkottam. Csak, hogy ne legyen annyira unalmas :D
Gyors és finom puliszka



A héten újra elkezdtem Nadiai által összeállított gymkhanákat végigjárni, hogy aztán később egy blogban minden helyszínről egy képet közölve kis információt is adjak a látványosságokról.

Igyekszem ebbe a két hétbe még besűríteni, amit lehet :)


Az utolsó menet a bankba...




Tilda tapa est ismét :) Albaicin - El Higo

Jól telt megint  beszélgetős este. Tilda mesélt kicsit milye volt amikor ő hazament egy hétre. 
Izgulok, milyen lesz megint újra otthon és nagyon remélem, hogy az itt tanulakat sikerül odahaza is beépíteni a kis életembe. Nem lesz kis feladat újra hozzászokni a környezethez, de valamilyen úton módon biztosan menni fog. És az is biztos, hogy a sok-sok feladat, ami otthon vár rám, majd  tovább visz az úton. 

Aztán arra is kitértünk, hogy bizony akár milyen messze mehet az ember, vannak dolgok amik nem változnak. Az új környezet nekem is nagyon sokat segített, de még így is vannak dolgok, amik megoldásra, elengedésre várnak. Persze jól tudom, hogy ezek mind belül történnek... Mindenesetre Granada egy nagy löket, hogy csak menjek tovább, tovább. : )


🎉🎶


Élőzene is volt


Hangulatos hely, habár a képem annyira nem adja vissza.


Plaza Aliatar  - második tapaszozásunk színhelye.
Telihold


Paseo de Los Tristes és Alhambra

Én kis szoknyácskában indultam neki az estének, mondván jó idő van itt... Igen ám, de azért éjszakára lehül a levegő... Így kapkodtuk is a lábunkat a New Orleans Club felé. Aznap nyitották meg újra a helyet. Swing partira fel.


Volt itt tánc... Mi is próbálkoztunk :D






Péntek délutáni asesoría


Aztán Cheima és Meriem is megérkezett



Beszédből soha sincs hiány 




Szombaton végül csatlakoztam Carmenékhez.
Az egyetem egyik karára mentünk, ahol a menekültekkel kapcsolatos rendezvényt tartották.

Egy nagyon érdekes dokumentum filmet néztünk meg. Majd én haza felé igyekeztem, ugyanis este ismét Tildával futottunk össze. Ezúttal szerencsére Didi is velünk tudott tartani.


Tapaszozás a katedrális közelében :) Mert itt csak 1,80 euro egy caña+ tapa


Tortilla de patataaaa 


Aztán jött az este muzsikás része.
Balkán parti, ami táncos helyett inkább ülős buli volt de nagyon élveztük a koncertet.




Vasárnap pedig megint nem tudtam a fenekemen maradni. Már korábba kinéztem a Dobla de Oro nevű utat, ami több nevezetességet foglal magába. Vasárnaponként ezek általában ingyenesek, így felkerekedtem. Kicsit későn... így az arab fürdőbe már nem sikerült eljutnom, na de oda majd hétközben elnézek.


Palacio de Dar al- Horra









Casa de Zafra



Casa morisca Horno del Oro




Corral del Carbón







Palacio de los Córdova

Bár ez nem tartozik az úthoz, mivel közel esett, ide is ellátogattam.




És csak így a végére: Mirador de la Lona 

Hazafelé nem tudtam megállni, hogy az egyik kedvenc helyünkön ne vegyek egy szelet datolyás és egy szelet narancsos tortát. Didi is örült a meglepetésnek. Az aznapi édesség letudva :D

♥♥♥




























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések