Calahonda beach



Az első hét zárásaként Calahonda partjára látogattunk el. Harri írt nekünk szombaton, hogy bérelnének hárman egy autót és még Didivel beférünk, jó lenne lemenni a partra.
Volt egy kis kecmec az autóval, hogy vajon lesz vagy sem, de végül lett. Így reggel felkaptak minket és már suhantunk is a part felé.

Vamos a la playa! :)

Egész nap sütkéreztük és mivel éreztem, hogy az annyira nem lesz jó ha folyamatosan a tűző napon ücsörgünk, sétáltam egyet és találtam egy kicsit árnyékosabb helyet ahol eltöltöttem egy pici időt egyedül, nyugiban, majd újra csatlakoztam a többiekhez. Tilda is elment fényképezgetni. Didiék már délelőtt megmártóztak a tengerben, de nekem még gyűjtenem kellett a bátorságomat a hideg vízhez. Visszafelé menet még egy kis kalapot is beszereztem. Nem volt a legdizájnosabb, sőőt, de a célnak tökéletesen megfelelt :D A többiek épp már ettek a parti büfében, ahol aztán le akarták húzni a csapatot plusz egy sörrel, de nem jött össze. Egyre több ember gyűlt össze a vízparton. Végül vettem én is a bátorságot, hogy megmártózzam az elsőre jéghidegnek érző Földközi-tengerben. Ha már ott vagyok gondoltam nem szalasztom el a lehetőséget. Eszem ágában nem volt úgy beleugrani, mint ahogy Didi tette, de szépen lassan sikerül nyakig elmerünöm. Utána peig már teljesen élvezhető volt a víz :)

Majd a közös sétánk előtt még elkészítettük anyának és mamának az anyáknapi videót, amit a facebookon nagy szeretettel meg is osztottam.


Nagyon nyugis kis hely. Úgy volt, hogy keresünk egy éttermet és ott vacsorázunk de végül visszamentünk Granadába és össze-vissza köröztünk, hogy parkolóhelyet találjunk. Nem sikerült. Így úgy döntöttünk, Maracenába megyünk és ott eszünk egyet. Szupi helyen kötöttünk ki. Az étteremben természetesen sörrel koccintottunk a napra. Tapasnak tengeri herkentyűket és mindenféle finomságot ettünk. Majd újabb tanulságos pillanat következett számomra, miszerint mindig nagyon nagyon nagyon figyelmesen el kell olvasni az étlapot mert amit mi normál hamburgernek gondolunk az itt azt jelentette, hogy óriás zsemle, de tényleg, egy szelet húspogácsával... :D Persze a tapasos tálról sikerült feljavítani a dolgot, azért vicces volt. Maracebában  még lovasokkal is találkoztunk és meg is érdeklődtük, hol lehet lóra pattani itt a közelben :)
Majd este busszal utaztunk vissza Granadába.

:)

Erő bajnokok

Ölelj meg egy fát! :D 

Bananaaa

Tapas és hamburger

Az olivabogyó nem hiányozhat

Egészségedre!

Volunteers 

Séta hazafelé

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések